F1-techniek in Montréal | Een gesloten neus en een vernieuwde S-duct bij Red Bull
In de rubriek F1-techniek houdt F1Maximaal per Grand Prix bij welke snufjes de teams ditmaal hebben gevonden om de auto zo goed mogelijk te laten werken op dit circuit. Ditmaal gaat het om de aerodynamische uitvindingen voor de Grand Prix van Canada .
Neusoperatie bij Red Bull
Vertical deflectors en een gesloten neus. Hoewel de meeste teams, net als in Monaco, met een gesloten neus zullen rijden zien we bij Red Bull kleine aerodynamische aanpassingen bij de S-duct. De luchstroom bovenop de neus moet zo meer naar buiten gestuwd worden.
Red Bull se apunta a la moda de los deflectores en la zona de salida de conducto S. Mantienen ala delantera cerrada de Mónaco Red Bull fits also vertical deflectors at the exit of the S duct. They keep closed front nose from Mónaco. pic.twitter.com/UATdjczeid
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 6 juni 2019
Nieuwe spiegels bij McLaren
De eerste technische update voor de Grand Prix van Canada is misschien niet heel spannend, maar het is wel het vermelden waard. McLaren zal in Montréal rijden met nieuwe zijspiegels.
McLaren estrena espejos en Canadá. Muy parecidos a los q montó Mercedes en Barcelona y q no llegaron a correr. McLaren with new mirrors in Canada. Very similar to the ones Mercedes had in Barcelona and did not race. pic.twitter.com/EdqEpNmKji
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 5 juni 2019